något nytt :) vad tycks?




Mina vänner - Ni är det bästa jag har i mitt liv, om man bortser från min familj .. men dem är också mina vänner , men ni är mina VÄNNER.. haha :)  ... ni finns alltid där för mig, och jag älskar er så jävla mycket.. ni vet vilka ni är, inga nämnda inga glömda. ♥
 
Min bejb - Saknaden är otroligt stark! och jag bara går här hemma och väntar in dagarna tills du kommer hem, men förmodligen drar jag ner till dig 31 juli och är borta 2 hela veckor och har det underbart!, längtar redan av att få se dig! love. ♥

Mitt jobb -  Finns inga ord för hur mycket jag älskar mitt jobb, helt fantastiskt och så jävla kul! det jobbet kommer jag hålla fast vid ett bra tag, tills jag blivit äldre och bestämt mig! tack tack :) ♥





Idioter - Falska idioter som snackar så mycket skit om andra, och kanske andras pojkvänner? usch vilken respektlöshet det kan finnas bland människor, visst alla har sin rätt att säga vad dem tycker.. men är det bara negativt jämt aldrig positivt täpp igen käften istället! lev livet, och gå inte runt och sura ner andras liv för DITT suger.

Småflickor -  som viker ut sig i sin blogg & på andra internetsidor.. fyfan vad det är hemskt att se.. så unga och viker ut sig, när dem inte har så mycket att visa? men trycker upp brösten eller lägger till 3 bh:ar för att det ska verka se större ut? vad gör föräldrar egentligen? usch.. det är pinsamt & otroligt patetiskt! du som förälder har ett ansvar!

Bästis åker -  Min bästa vän ska lämna mig hela sommaren, åka till Libanon.. tro mig det känns så djupt inom mig!, kommer sakna ihjäl mig .. och jag kommer tänka på dig varje dag!, du är mitt allt & ingen kan komma imellan oss.. vi två är en gumman .. Nadin Dib , I love you. ♥


 Hiss eller Diss ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0