morrn!

Hej bloggen. blev lite sent igår, gick och la mig runt 3 (?) .. men men, vaknade runt halv 9 imorse utav att Eddie Linus & Niklas står och river våra lister runt fönster  & dörrar.. haha! fyfan dig Eddie grrr :p haha .. men men dem ska bara göra sitt jobb, men ni behöver inte väcka mig för det :O aaha ! .. aja vad händer idag? får se, ska packa lite smått inför min lilla resa med bröderna och deras vänner .. kommer bli sjukt kul!

ska nog också idag boka min frankrike resa .. =) hihi, får se hur mamma gör när hon kommer hem! vad hon tycker :)
annars skiiner solen här i kära Vallentuna, och det är underbart! jag är jätte trött, men ändå inte.. hrmm.. sådär jobbigt ni vet... nej dags för mys med min vovvsing, hon ligger utanför min dörr och kollar med snälla valpögon på mig! dags att pussas lite nu .. :)

puss så länge!

 / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0