midsommar 09!

Hellooooo bloooggen :)) .. home sweet home, borta bra men hemma bäst? äre inte så man brukar säga :p haha! , nej men midsommar var helt fantastiskt! underbart verkligen, så jävla underbart folk .. socialt skit roligt! Öregrund bästa stället att vara på , på midsommar utan TVEKAN! .. ses nästa år ;) hähä!.. vi hade 7 kamp.. så jävla roligt , indelade i olika lag.. lala, aah de va riktigt kul faktiskt! , tack Mian & Adde för gästvänligheten! ... =) jag drack inte så mkt, kanske nån öl bara.. fick ta hand om min lillebror? haha yeah right.. min ÄLDSTA bror 29 år snart *host* .. han kunde knappt stå! påtal om min andra bror han var jätte full! men hittade sängen iaf.. som min äldsta inte gjorde.. förrens 8 imorse? hrmm! .. syster finns där såklart! vad annars :) .. ikväll ska vi vara några hos mig dricka och snacka skit.. mysigt! :) wohoo!! men ska duscha och fixa mig nu !. trevlig lördagskväll! puss så länge.

( bilder kommer inom kort , måste förminska! )
  
 / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0