lycklig.

Godmorgon bloggen,  vaknade för en halvtimme sen ungefär!, soolen schteeker på som fan här i kära Vallentuna , ska strax ut med vovven till ängen och ha picknick och mysa hela dagen ! :) hihiii vad ska ni göra denna underbara dag?

Igår : Jag gick hem till Mia och dem satt och körde ölspelet och förkröka, jag har inte varit taggad på hela dagen så jag drack typ bara 2 cider och 2 öl på hela kvällen/natten.. för jag inte orkade efter jobbandet.. men sen drog vi till mig, satt där till 2 inatt.. sen vare bara och dyka ner i sängen och sova runt 3 blev det av! .. men nu är jag uppe, och eftersom jag inte drack så mycket igår, och blev inte ens påverkad alls så mår jag bra och är pigg :) nu ska det ut och solas!! puss så länge.

 / C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0