hähä

För jag har tagit studenten!, blir såå lycklig... men vill spoola tillbaka tiden.. till min studentdag!, har inte haft det bättre! bästa dagen i mitt liv, fyfan vad jag var glad den dagen alla underbara människor !! ÅÅÅÅHHHHHHHHHHHH!!!!

Imorgon ska vi dra till stan alla clubba & dricka massor haha ! :) min älsklliiing drar till Marocko & Frankrike på lördag och kommer hem i augusti, så vi ska fira han lite innan han drar ! .. =) ... jag ska också utomlands, drar till Italien snart.. och sedan Thailand ... :)

Nadin & Sara drar också snart.. bruudss <333

Imorgon ska jag jobba från 7.30 - 16.15 .. sen ska jag hem fixa o dona, sen drar vi till Nivå22 där kvällen börjar sen får vi se vart den slutar :) hihihi ... pussssssssss


Syskonkärlek till 110 % :D     Rhobin Caszandra Riccardo <3

för syskonen har nu tagit studenten ;D hiihihih



 / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0