=)

Hejsan bloggen!! , men guud va dålig uppdatering :O ja brukar ju göra flera st inlägg varje dag haha :p men men .. har haft mkt o göra och tänka på den sista veckan!! , imoorgon är det min stora dag min stora höjdpunkt i livet... STUDENTEN! .. äntligen vad jag längtat!!!! =)

Håller på att storstäädar HELA huset, för vi får massa folk ikväll redan .. mina kusiner & moster.. =) underbart.. såå jag saknat dem .. tog en pause nu med lite frukost, sen ska jag fortsätta... har duschat av hela mitt badrum på golvet osv... storstädat mitt rum samt hallen mammas rum... ska börja där nere snart! , va fräscht det bliir.. skönt också att städa när man är ensam hemma.. mamma har nämligen åkt och storhandlat inför min student :) hihihi!!

Längar så mycket till imorgon, det kommer så mycket underbart folk hem till mig... åååh =))

vill passa på gratulera min älskling Sabina på hennes student IDAG. =) grattis stumpan, hoppas den blir så lyckad som den kan bli, trots skitvädret :( ... älskar diiiig miljoner gånger om!!! =) <3333


    Min underbara Sabina :)

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0