sjukaste ever..

Sjukaste måndagskvällen i hela mitt liv! haha .. det var så att jag hade skiit tråkigt så vi skulle dra och fiska för att fördriva tiden på kvällen, men Stefan blev aldrig klar med några saker! så mamma skjussade mig & Marielle till storsjön i Lindholmen ( aldrig igen ) !!!! .. så vi kom dit, och det var så jävla mycket mygg ute vid bryggan vi trodde vi skulle dö .. så vi sprayade myggspray en hel BURK på oss själva ansiktet händer kläderna håret aah överallt stort sätt! .. sen så kastade jag ut metspöt och så gick inte skiten att veva in, så jag skulle dra lite lätt i linan som gick sönder! så vi bestämde oss för att ta en cigg, men Marielle hade bara gaständare med sig, och på myggflaskan stod det brandfarligt :O så vi vågade inte riktigt! och hoppa i sjön om man börjar brinna ville man ju inte haha!, så vi började vandra genom skogen mot vägen.. då Marielle kommer på '' men hallå Cazzi jag har ju för fan 2 liter vatten med mig'' som då hon menade med att vi kunde tvätta våra händer med för att sedan tända ciggen... då har vi kämpat och kämpat.. iallafall, vi kommer upp mot vägen, tvättar av händerna och ansiktet noga och sedan ska Marielle då tända sin cigg, men då fungerar inte gaständaren HAHAHA! och vi har kämpat länge och klagat! .. och det var den enda tändaren vi hade med oss.. så sen vi blir sjukt irriterade och börjar gå mot husen en bit bort och skall knacka dörr och fråga om någon har en tändare, 11 på kvällen!.. men vi skiter i det och går vidare och tittar om det är några ute som kanske röker eller något, men hallå .. vad tänkte vi med när vi är i Lindholmen ? det är helt dött där.. ända som är levande är får och kossor.. iallfall, så vi ser en kille på skateboard, vi frågar om tändare och han säger bestämmt NEJ! haha.. så jag skulle dryga mig och säga bestämmt tillbaka högt OKEJ!  så vi sätter oss ner och försöker höra röster, då Marielle får för sig att börja gå runt i bostadsområdet och titta om någon person stod ute och rökte, medans jag försökte få igång den där jääävla tändaren.. sen kommer smarta jag på att jag blåser i tändarhålet där gasen ska komma upp, sen får jag igång den.. då jag skriker på Marielle, och hon kommer springandes och vi får våra cigg tända! haha hallelujaah! .. sen mamma kommer och hämtar oss, och vi har då pratat me Eddie om kvällen om vi skulle hooka upp för dem hade en lika lyckad kväll som oss. Men innan det så ska jag & Marielle gå ut en sväng me min vovve, då jag hämtar en tändare åt Marielle som ALLTID har fungerat förut.. men gissa vad när hon ska tända den när vi gått en stund då fungerar den inte AHAHAHAHAHH!... då kom vi på, gud talar nog om för dig att du ska SLUTA röka nu! .. haha det är nog dags!, sen när vi kommer hem.. jag hämtar tändare till grillen sånhär stor ni vet haha, sen vi sitter och snackar skit en bra stund ute och kedjeröker...

sjukaste jävla kvällen i vårat liv, .. säger bara ALDRIG mer fiska i Lindholmen, äckel mygg och helt dött me folk! ... 

 / Caszandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0