;

Namn ; Caszandra Vacchi
Ålder ; 19 år!
Bor ; Vallentuna
Land ; Halv italiensk / svensk.
Familj ; 2 systrar & 3 bröder.
Ögonfärg ; Blåa ! :)
Längd ; 170 cm.

Röker du ; Haha, ja det gör jag .. om jag måste säga. MEN inte alltid.
Snusar du ; Haha! rolig fråga, köpte de idag.. kul grej! catch :D
Skolkar du ; Haha, skolan VAR inte mitt starkaste! må hända.
Gör du frukosten själv ; Det beror på om jag orkar, annars mamma :$
Har du suttit i rätten ; Yepp :/ men inte dömd.
Har du slagit ner någon ; No comments!
Har du pussat någon av samma kön ; Haha, me like =)
Har du varit på strippklubb ; Självklart! bästa som finns .. go for it.
Vad gör du när du blöder näsblod ; Haha!, händer sällan .. men försöker väl stoppa det ?
När grät du senast ; Idag :( orkar fan inte mer med allt skit.
Vem kan du prata om allt med ; Sara Sellerholm! tack hjärtat du e guld. love you <3
Har du solglasögon ; Självklart ;)
Skriv en mening på engelska ; Go fuck your'e self dude.
Vem pussade du senast ; Min hund Chila :)
Vem kramade du senast ; Andréas
Vad är din högsta önskan just nu? ; Att få till det i mitt liv!
Vad heter ditt hårspray du använder ; Använder knappt sånt!
 Vem gillar du? ; Deru ;)
 Vilken färg har du på tröjan du har på dig ; Randig vit/blå
Är du blyg ; Det kan hända om jag tycker om någon så pirras det extra :)
Vad tänker du på just nu ; På vad fan jag ska göra me allt skit
Har du någonsin varit kär ; Ja det har hänt!
Tror du på kärlek ; Jag tror på ÄKTA kärlek.
Varför tog ditt senaste förhållande slut ; Inga kommentarer..
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat ; Inte krossat, men väldigt sårat.
Har du någonsin krossat någons hjärta ; Ja det har jag tyvärr, förlåt!
Har du någon gång blivit kär i din bästa vän ; Haha komisk fråga, ja faktiskt :p
Är du rädd för att starta ett förhållade med någon ; Ja det är jag!
Har du någonsin haft en hemlig beundrare ; Haha!, ja det har jag fått reda på..  ;) 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ; Ja det gör jag! fyfan :))
Kärlek eller pengar ; HAHA!... ;) mjaoou ?
Vin eller öl? ; ÖL garanterat! ..
Dag eller natt ; Nätterna.. lever för dem.
One night stands eller förhållade ; Ett stabilt och BRA förhållande.
Tv eller internet ; Internet utan tvekan.
Pepsi eller cocacola ; Coca cola
Vild fest eller romantisk hemmakväll ; Vild fest, sen romantik at home ;)
Färgfoton eller svart/vita foton ; spelar mig ingen roll alls.. vilken fråga haha!
Telefonkontakt eller face to face ; Om det är allvarliga grejer face to face.
Aim eller myspace ; What ?


Nu vet ni lite mer om mig ;) kommer mer senare .. puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0