JUST LOVE IT :D

Favoritgodis: Lakrits :) yummie.
Är det nåt du absolut inte äter: sur strömming ?
Kläder just nu: mjukis & linne :)
Musik just nu: Westlife - Unbreakable
Sommarplaner: Italien nu 6 augusti :)
Saft eller alkohol: Alkohol ;)
Hur många kuddar sover du med: 5 i think.
Favoritväder: sol & lite vind
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska (:
Sparare eller slösare: haha slösare :$
Kommer du ihåg din första kärlek: ja det gör jag :p
Tror du på mirakel: jupps :)
Hur många barn vill du ha när du blir stor: MINST 2.
Bio eller promenad: promenad
Stjärntecken: Fisk
Rädd för insekter: Håriga spindlar :O
Största svaghet: när jag e kär faller jag (a) :$
Det här är jag bra på: Att slösa pengar :p
Chips, morötter eller godis: morötter :))
Pizza eller hamburgare: hamburgare
Skriver du dagbok: Nej, men blogg :)
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig: Har redan ;)
Stökigt eller välstädat: Haha!, no comments :p
Är du rädd för blod: Nej tror inte det.
Saltar du på maten: beror på, händer inte så ofta. 
Gillar du att sjunga: Ja älskar det, för jag kan också :)
Anser du att du är stark: Du kan kalla mig hulken ;)
Brukar du sola: Må hända.
Vad gör du om du får hicka: Försöker få bort den?
Kaffe, te eller inget: Kaffe <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0