händelserik kväll

Hej alla!, oj vad tidigt jag är uppe.. mamma hämtade mig imorse, sov hos en hemlig! ... Vi var iallafall i Fittja igår som sagt på grillfest, riktigt mysigt folk när vi kom dit... det bjöds på massor med olika maträtter och dricka.. vi fick välkomsdrink sen så fick jag en redbull vodka, men sen tackade jag nej till allt annat dem erbjöd för jag ville inte vara full igår, ville ta det lugnt tills idag! :) vi drog strax efter 11 på kvällen hem, Sara droppa av mig... och jag gick in och dog i sängen! .. sen kom mamma och hämta mig imorse! ... det som händer idag är att jag ska iväg me mami handla massa mat, sen ska jag hem duscha fixa mig... sen ska mami skjussa mig till Sara ikväll, sen fixar vi oss sen drar vi in till stan!. . ikväll blir det dansa som fan, inte gjort på 4 månader typ WHAT :O ;) nu är det dags! ... ikväll har viperroom premiär.. men det lutar sig mot älskade mangobar (: så ni som ska dit vi ses .. ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket :D

And have a nice weekend, parta för mig med haaha!

2009-08-21 @ 17:05:52
URL: http://emstheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0