15.55

Hemma nu !! :) kom till skolan 8.20 idag, hadee samB .. och pratade om lobbydagen nästa torsdag! :O ... och sen FN:s skiten vi ska klä upp oss strikt och fint ! haha , orka men men ! ...  sen drog jag vid 11 till polisen, och gjorde lite grejer ! ... vad jag gjorde där, det ni haha .. nej men det är inget att ta upp ! ... sen drog jag och sarah hem till henne, jag plugga sönder i teori, kan allt typ så det kommer gå skit bra, sen vi chilla och snacka om en resa ! hon & jag ska dra mer än 1 månad till Serbien ! aug - sept. =) helt underbart kommer det bli ! läängtar !! <3<3 :)) ... nu är jag hemma ! ... ska vila en stund tror jag, helt slut i kroppen :( ..  vi hörs senare bloggen Pusspuss

Snaart drar jag & Sarah :)  längtar !!

 

 / C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0