Bakis and all stuff

Hahahahahaha! jag dööööör vilken spårad fredag, as i told ya. Började hemma hos Helena det var jag,Nico,Matte och några till som krökade vi chilla där, sen vi tagga ner till Danne och hinka där ett tag innan vi tagga vidare till krogen... efter mycket dricka och lite innan det stängde drog vi till Danne på efterfest då jag ramlade haha och fuckade min fot men det blev bra efter några timmmar... vi hinka vi hinka... och lite andra saker hände haha, somnade 9 imorse hemma hos Danne... upp 12 då jag Helena Nico Danne Marre drog och käkade pizza och kebab, slitna och mådde skit gjorde vi alla då vi tagga till våning för en återställare, drog vidare och flyttade de sista och blev klar nu! Nu mår jag bra fitt for fight, ska sitta ute vid min baksida med långbord dra ut schysst musik och dricka och sedan blir det utgång med folket!! tagg tagg, fucking sliten ligger jag här me mina festkläder från igår hahaha.... nu ska det duschas ätas och sen börja hinkish!! haffleeeeeeeeee xD ....

Bilder från igår :)
Bootylicious, vilken gött ja har ;O hähä me love... lite sneakpeak på mitt rum ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0