Kungsängen

Mätt och belåten! :)
Ska ut snart me min bebis, ut och släppa henne lös vid skolan så hon får springa lös.. hoppas hon träffar på sin nya boyfriend Tyson ;) Renrasig Rottweiler skit fin hund asso :) dem lekte hela dagen igår och kvällen :) busade i snön och allt! underbart att se sånt!

På lördag flyttar jag, blev ändrade planer.. Sabina min bejb blir 20 på torsdag så de blir utgång på fredag, så drar till Kungsängen på lördag, ska nämnligen '' supas under bordet '' av folk där haha.. dem skulle välkomna mig? hmm .. nu kör vi ;) haha nej men snackar me många som bor där faktiskt ! intressant :):)


Ge mig sommar !

 

Vad händer hos er? PUSSSSSSSSSSSSSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0