JOBB & FREDAG <3

Godmorgon alla gulliga läsare!
Ni ligger säkert och sover, men inte jag... jag gick upp halv 7, drack kaffe åt en macka och lite juice till.. mums!, idag har jag ett långt arbetspass framför mig, grymt kul! älskar att jobba var ett tag sen, haha säger jag nu ja tills jag börjar jobba heltid på pappas jobb .. fyfan va mycket pengar jag kommer dra in, men vilka långa dagar så kommer ligga död varje kväll efter varje pass, men det är det värt när lönen rullar in dubbelt så mkt som ni andra har ;) men iaf jag börjar jobba om ett tag, ska ta bussen dit också  :) , och ikväll är det party vad ovanligt? haha! :) Imorgon flyttar jag och då blir man ''supt'' under bordet av några i Kungsängen, haha nu kör vi ! :D vad ska ni göra idag? ikväll ? Ha det bäst, tills jag kommer hem senare! Puss.



Love you guy's! tack för ni finns i mitt liv.
världens lyckligaste syster är jag, <3


  
  

Finns inget vackrare än syskonkärlek <3

  

 / C

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0