.

Hej alla och god morgon! :) kom iof hem för över 1 timme sen.. slutade jobbet kvart i 8 imorse
då kom mami och hämta mig <3 , har ätit en macka & druckit kaffe..
snart ska jag och mami iväg och titta på saker till mina rum soffa osv...
kanske köper jag en soffa idag :D får se! hihi om jag hiittar någon bra...

Vet fortfarande inte vad jag ska vara ikväll, jag kommer snart spricka!
jag kör på något överdrivet bara, det brukar bli bra de haha.. ska sticka ut så mkt som möjligt :p

När jag jobba igår kväll / natt.. såg jag på nyheterna i soffan där fyfan hemskaste jag sätt

( kolla nedåt!!!!! )



FYFAN vad hemskt, mirakel att barnet överlevde :( fyfan!!!

Kommentarer
Postat av: hanna

hej, läser din blogg varje dag typ, ska du flytta ? tänkte när du sa att du skulle titta på saker `?

2009-10-17 @ 20:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0