onsdag!

Godmorgon bloggen!, vaknade för ungefär 1 timme sedan... har ätit frukost & fixat lite. Jag sitter nu och fixar inför ikväll, vi ska dra iväg massa folk .. grilla,dricka & spela kubb .. och ha allmänt kul tillsammans :)..ska bli riktigt kul faktiskt!

Igår vi hade sån problem me turkiet resan som Lillis Sebbe Matte Hampe & Vova skulle åka på.. allt knasa sig me lillis pass pågrund av massa saker, men vi kämpade hela dagen/kvällen på att det skulle fixa sig! .. tillslut så fixade det sig han fick fixa ett provicoriskt pass, och haha han såg rolig ut tro mig.. inte rakad osv.. :O haha :D .. men iallafall, fick ett sms av han imorse runt 5 att han var på väg till arlanda... gud va glad jag är för hans skulld, ni som känner han lika bra som jag förstår vad jag menar... men han lovade att han skulle höra av sig i turkiet, för jag e orolig för massa skit asso som kan hända... och händer de, kan man säga bye bye för han aldrig mer kan komma tillbaka... man vet aldrig med det där landet! .. men iallafall, hoppas dem har skit kul :)) .. 2 veckor, mysigt värre! ...  när han kommer hem drar jag 1 vecka efter ungefär :) .. då drar jag till Italien, och jag längtar som fan !! ... träffa alla underbara kusiner, festa & bada sola varje dag... äta god mat, mormors äkta pasta... & deras egna gjorda vin... underbart!!!! ...





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0