DEEEM RINGDE !!! HAHAHA

Hahaha, jag dör .. haha minns ni jag sökte till paradise hotel för några dagar sen haha, men ja trodde aldrig dem skulle ringa upp eller något, men det gjorde dem iaf.. dem ringde mig imorse ! haha.. dem verkade sjukt intresserade och ville ha en interjuv me mig nästa tisdag 12.00 vid gärdet, dem ville lära känna mig ! hahahaha.. omg om jag kommer med, ska jag vara med? shiit nu kommer ångesten! , men skiter i jag ska fan vara med!... hahaha... Micaela min åsna söker nu också, fatta kaaaaos om vi båda kommer med OMG!!!!!!! AHAHAHAHAHAH...

 / Caszandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

tacka ja! :D

2009-07-21 @ 13:18:24
Postat av: Jossan

HAHA lätt att du ska tacka ja älskling :D

2009-07-21 @ 17:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0