Vilket skämt jag är!

Nu kommer ni tro jag e helt dum i huvudet och ja det är precis det jag är! Går för att möta min mami på ICA för att just handla mat och jag för att handla JUST hårfärg! Går runt inne på Ica, handlar mat och allt som ska handlas betalar.... kommer hem och jaa vad har jag glömt? HÅRFÄRG! det jag skulle ha hahaha.. och jag ska snart äta middag sen iväg och kolla på en bil jag eventuellt ska köpa idag som tillfälle bil tills ja får fastjobb så jag kan köpa en fin fin audi, och imorgon jobbar jag och sen är det middag och party me brudarna ! så får bli på lördag... haha ha tålamod mina fina läsare! jag e sååå DÅLIG! daaaaaaaaaaaaah! ...¨

Kommentarer
Postat av: isabelle

:)

2011-09-29 @ 22:55:21
URL: http://isabellesorensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0