Number one.

Lördag : Började hemma hos mig med brudsen, drack lyssna på musik och chilla... sen drog vi ut mötte upp resten av packet på krogen, drack och dansade! runt halv 2 drog vi hem till Danne... fick problem att komma in för porten var låst, vi har inte samma portnycklar... kastade sten på fönstret men ingen respons, sen var hans granne vaken så han öppnade åt oss! och vi gick in till Danne, då han hade däckat haha... så efter många moment vaknade han :) vi drack chilla och dansade haha.. sen drog vissa hem och jag sov kvar igen, vi låg o prata och så... sen efter några timmar somna jag, sen låg vi hela dagen i hans säng till 4 på dagen helt döda och bara kolla filmer o pratade, sen hem o chillade duschade och mös i min säng! :) idag så är jag ledig, ska väl passa på att åka köpa en ny soffa och lite andra saker till lägenheten för sen är det jobb resten av veckan. Ikväll får vi se vad jag ska göra, e sugen på filmmys.... :) Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0