Ni frågade, jag lovade svar ;) enjoy!

Naliie frågar

Vilka bloggar läser du? Vilka länder har du varit i ?

Jag svarar : Hej! :) Jag läser lite toppbloggar ibland och min vän Emstheone.blogg.se kolla in du blir INTE besviken!. Jag har varit i Italien, Thailand och sedan i småländer... ska tillbaka till Thailand i vinter och till Italien. Kram!!'




Misa frågar

Vilket land är din drömresa?

Jag svarar : Jag skulle vilja resa runt i Asien i ett halvår eller tillochmed flytta till Thailand något/några år :) Älskar det landet och människorna som bor där! Kram



Kajsa om 5 snabba.:
Vart bor du? kan du visa bilder på din lägenhet? Ålder? :) Fin blogg förresten!!!! =)

Kajsa frågar :

Vart bor du? kan du visa bilder på din lägenhet? Ålder? :) Fin blogg förresten!!!! =)
Jag svarar : Jag bor i Vallentuna, nyinflyttad mitt i centrum men bott här i 13 år! Bilder kommer när allt är på sin plats, ni e många som vill se :) Jag e 21 .. fyller 22 i mars *ÅNGEST* Tack så mycket!! :)
Karin frågar :

Har du din naturliga hårfärg? :D
Jag svarar : Hejsan, ja det har jag! :) många tycker den e jättefin och att jag aldrig ska färga, gillar att färga svart på sommrarna när jag e brun annars har jag min hårfärg kvar, så mycket hår så dyrt o färga :p Kramis!





Jossan frågar :
Hur gammal e du?
Har du nån pojkvän? :)
Jag svarar : Hej Jossan! Jag är 21 år, fyller 22 i mars... hehe :/ Pojkvän kan jag nog inte påstå riktigt än, men en liten fling har jag nog.. eller fler ... hahaha :) kram!!



Tack för frågorna, älskar att svara på frågor.... älskar att ni börjat kommentera, gör så att jag vill skriva i bloggen varje dag! annars är det så tråkigt att inte få någon feed back, många kramar och hoppas ni e nöjda me svaren! :)

Kommentarer
Postat av: jossan

Tack så mkt! :D och tack för svaren ;) kram

2011-09-09 @ 07:19:31
URL: http://jossaen.devote.se
Postat av: Misa

Tack för svaret. Jag har bott i Kina. för ett år sen nu... Pluggade där oså. Jätte fint land! Thailand har jag också varit i. Är också mycket för asien!

Vad ska du göra ikväll då? :))

2011-09-09 @ 18:21:57
URL: http://misaslullaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0