no blogging, and love.

Förlåt att jag inte bloggat på några dagar, men har inte varit hemma och när jag varit hemma så har jag bara jobbat! , Vad har hänt? måndags så åkte jag och min kompis Schady till min soulie i Solna och vi hinkade lite och spelade kort var fett mysigt! sen så gick vi o däckade .. dagen efter så chilla jag och sen drog jag ett kvällspass på kvällen. Onsdag ledig. Och idag har jag jobbat också, sen drog jag med mami och hennes boy till Arninge hitta lite fint åt min babysister Angélina... lite hellokitty stuff's, sen gled vi in på systembolaget handla lite mumsdricka och sedan så drog vi hem, ja däcka några timmar i sängen helt jävla förstörd, åt middag och nu ligger jag här och bloggar för er ;)
Vad som händer ikväll återstår att se, vissa av mina brudar e på Don Omar, och vissa hinkar... jag vet inte vad jag ska göra, Nicolai ville ses o göra något men frågan e ju bara vad (?) ... aaaja, pass vi får se vad som händer, spontant is the shit!!
Fick sms idag av världens finaste, har haft de så jobbigt på sistånde men vi har pratat ut, och de känns skönt iallafall ... fick veta va felet var och allt var ett missförstånd, hoppas de håller denna gång annars så vet jag inte vad jag gör, betyder någon något så vill jag ha det bigtime!!!
- '' Jo för du betyder något för mig '' .. dem små orden baby, fuck vad jag saknar dig de gör ont..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0