en månad...

En månad kvar.... sen flyttar jag in i den nya lägenheten, jag längtar så jädrans mycket.. det bara kryper i hela min kropp och jag vill bara flytta in in in nu nu nu !! .. har en ny säng, soffan köper mamma dit... behöver bara köpa en platt tv :) sen lite småprylar.. som tallrikar, glas, gardiner osv osv :) kommer bli så bra!!.... e så glad över allt i mitt liv nu, lägenhet, körkort & ett jobb... underbar familj och underbara vänner... fattas bara den lilla pusselbiten en bra pojkvän också, men det e ett senare projekt :) nu ska jag fokusera på lägenheten .... tagg tagg tagg :)
Min nya säng, fast i mörkare ek... och en fin byrå till den i samma färg.
Soffan vi ska köpa till lägenheten på ett ungefär :) sen får vi se färg och sånt...
Och en fin platt tv, minst 42 tums...
Ni får se bilder på lägenheten sen när jag köpt allt, den e topprenoverad redan..
GOOOSH VA JAG LÄNGTAR :)

Avslutar med en gammal bild på mig och soulie... hehe :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0