du får inte nog va ?







Senaste

Låt du hörde: Slipknot - Snuff
Film du såg: The Roommate
Mat du åt: Lax , sallad och en god sås till.
Kram: Min bror Riccardo
Puss: Josefine
Känslan: Den finns alltid där...
Resa: Italien
Glädje: Idag :-)
Dröm: Att jag flyttade till Thailand
Person du träffade: Mami
Personen du pratade i telefon med: Micke Elfström
Personen du fick sms av: Marielle min soulie.
Gången du åt 7-eleven korv: Haha wuuut? minns ej.
Gången du var utomhus: Idag
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Oj, ett tag sen.
Saken du köpte: Smycken + kläder idag :)

Allmänt
Ska bli skoj att: Dra på kräftskiva i Öregrund me mina bästa.
Ska inte bli skoj att: Flytta så mycket flyttsaker om 3 weeks :p
Sparar till: Fina saker till lägenheten :-)
Pålägg som gäller: Salami eller ost.
Dagens dryck: Vatten och schweepppsss.
Vad saknar du: Närhet från någon fin prins.
Vad har du gjort idag: Jobbat & shoppat :)
Brukar du svära mycket: Haha aah de e så bah.
Hur tidigt stiger du upp: Om jag jobbar halv 7, annars när jag vill ;)
På helgerna: Festar jag eller chill me vännerna.
Vad ska du göra ikväll: Ska bara ta de lugnt hemma, jobb imorgon ;)
Hur många timmar sover du per natt: Varierar, 5 - 10 timmar haha
Vem är snyggast i världen: Finns många fina individer.
Vad är det för veckodag: Söndag
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Händer mycket bra saker :)
Favoritplagg i garderoben just nu: Olika hela tiden haha :-)
Byter gärna garderob med: Ingen? för ja har snart walkincloooset BITCHES!!
Byxa eller kjol: Naken.
Mitt rum kan beskrivas som: Stökigt men mysigt ;)
Mig själv med tre ord (just nu): Trött glad förväntansfull
Jag ville bli när jag var liten: Brandman, läkare, polis..u name it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0