shopping

Shopping, lite av de ja shoppa i veckan
dock ej allt, hitta inte alla saker :S suck!

aaaaaja! lets gooo..

Duschcremé 50 % & Elvital 50 % billigt skit!
Hår accesouarer , 30 : -
Örhängen 30 kr :- st!
Body butter 80 : -

Vita låga skor 129 :-
Ljuslila låga 99 :-
Björnborg 799:- ( rea 70 % ) 235 kr något sånt!



  

Stor svart väska skit fint till våren + skinnjacka 199:-
Lack leggings 150 :- något sånt?
Tunn halsduk 200:-
Tunn tunika 50 : -
Addidas skor 799 : - ( rea 70 % ) 235 kr typ?

  




Sen jag köpte ett baslinne bara, ljuslila 99 :-


Min Bob Marley tröja jag köpte
sååå niice :)

205 : -

  


Sen hade jag köpt lite nytt smink, men hittar de inte
haha typiskt mig, nya saker = försvinner dagen efter :)

Mwhihihih =) PUSS PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0