sant fucking sant.

Jag har världens bästa vänner
världens finaste tjejer i mitt liv
finaste killarna i mitt liv
glad att jag har världens bästa familj
och världens underbaraste liv...

Har insett också att jag kan vänta me kärleken
jag har inte träffat någon speciell som jag trodde
det visade sig vara helt annorlunda...
han var en skit precis som alla andra som jag träffat

men jag har ej bråttom, jag e ung .. ska leva livet
hitta den bästa, som visar sin rätta sida och inte två olika
han som behandlar mig rätt, visar mig världen
inte en som har kontakt me 100 tjejer samtidigt
och inte kan vara ärlig... sånna killar får mig att spy.

Jag har världens bästa tjejer som hjälper mig
och det är jag tacksam över, ni berättade för mig
exaakt hur han behandla mig, jag såg det inte själv
jag kände bara det där pirret i min mage..
och såg inte hur han behandlade mig förrens 
ni satte mig på plats berätta EXAKT hur han var

Och jag vet nu, han var bara bra för stunden
och jag har lovat mig själv att inte falla

den dagen jag ska falla för någon
ska det vara en kille som har hjärta av guld
ingen som har ett hjärta av stål och leker av sig.





Du finns därute någonstans, jag vet det... vänta på mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0