lördag!!!

Dåligt av mig, i know! dålig uppdatering..

Iallafall, igår var awesome.. sov inte ens hemma ;)
hamna någonannastans ? hrrm :p :) aah så de kan gå!

Ikväll blir de utgång igen, Alexandra e påväg hit
sen skall vi ta några drinkar, sedan bege oss utåt
och träffa alla andra älsklingar, sen blir de mycket shaeek!

Sen inatt drar jag eventuellt vidare, om inte en viss person
kommer hit som han sa att han skulle, så vi får se..
men har inte för stora förhoppningar, för han brukar prata ;)


Aja, nu måste jag hoppa in i duschen, sen fixa mig
hon e snart här, big kisses alla sötnosar!

jag innan jag gick ut :p

 

två söta bilder från igår innan utgång!, kommer fler.


 

Kommentarer
Postat av: ems

du har såååå fina ögon!

2010-03-23 @ 15:56:50
URL: http://emstheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0