kisses

Hej alla underbara, sovit gott (?) det har jag tills jag vaknade utav att dem började borra och slå hos grannen, dem gör om badrummen osv osv.. och inte nog med det, eftersom min hund är en sån bra vakthund så skäller hon till och från och då flyger man upp ur sängen kan jag lova haha ! :)

Aya iallafall, idag jag ska till Solna faktiskt :) bästa bästa!! .. ska sova hos ******* ;) och vi ska göra lite nice ikväll, lite saker.. barnförbjudna såådära haha :D .. äta god middag och sen hemligt hemligt hemligt ! :) hihihi... aaaya, nu skall jag plocka ihop lite kläder och sånt jag ska skicka iväg, sen ska jag tagga till centruum möta brudarna sen käka något, sen tagga till stan möta upp Isse och snacka lite inför fredan om vi hinner, sen möta upp min baby Marielle :) men ska dra nu sååå vi hörs senare eller imorgon, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0