Godnatt :)


Jag tar ingen skit från någon, jag tar absolut inget från losers
folk som snackar så mycket skit, som är en liten prick över iet.
Mami har lärt mig att stå upp för mig själv, att ta tag i problem
att inte låta problemen ta tag i mig, och du är mitt största problem
och jag har tagit itu med dig, och nu är det lilla pricket borta
ur mitt liv, now and forever... du äcklar mig bara, när jag tänker
tillbaka på allt, så ryser jag! hur kunde jag (?) ..

Jag vet att du läser detta

'' jag äter sånna som dig till frukost
inte fan är det gott, men man skall inte klaga, finns folk som
inte får någon mat...''

Jag går aldrig i någons fotspår, glöm aldrig det!





Dags att sova nu, jobb imorgon... hörs imorgon, nattey alla <3


Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

Man ska verkligen inte omge sig med negativitet och aldrig sjunka till deras nivå! Bra att du står på dig!

2010-03-25 @ 23:23:45
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0