:D:D:D

Fett fint väder ute, love it... summer 2010 är på ingång eller vad säger ni ;) jag väntar bara på att de ska börja snöa igen ahah.. skulle vara så typiskt Sverige ;) skit land! .. säger ju de, man ska bo i Thailand eller Italien då är allt räddat!

Iallafall vad har jag haft för mig dem senaste 2 veckorna jag inte bloggat? jadu ... umgåtts me mina underbara vänner, njutit av vädret så länge de håller i sig ... tagit de chillpill liksom .. kanske har jag hittat min man också? vad tror ni mwaahahaha =) ...

Aja iallafall, på fredag tar dem studenten här i Vallentuna, shit va tiden går fort... tog ju nyss den? :( vill ta igen.. ska fan dit när dem springer ut me min mössa på, sen upp på flaken och härjjaaa :D yee fuck yeee...

På lördag ska mina  brudar komma till mig så ska vi käka kräftor, räkor, baguette och dricka vin och prata i massa mängder! bara umgås, bästa... och de finns så mycket att prata om blir så glad av eran omgivning!

Aja nej men nu ska jag väl göra någon nytta? det är trotts allt skit fint väder idag.. så ska väl ta vara på den ?
aah fast nee, ahah =)










Hörs ... pussssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0