mhm...

Damn va varmt det är i Sverige, vi har 33.5 grader här i sthlm och jag dör av värmeslag... har duschat i ISKALLT iiiskaaallt vatten idag, och jag bara stod där och njöt! ... kan ej bli bättre :)

Igår så drog jag Sara & Suzi in till Solna och mötte upp Marielle & Mikail... för vi skulle vidare och hinka me allt folk där i Solna som vi hade planerat, så vi möter upp Gaith och Rubar och några utanför parken i Solna.. sen de blir lite tjaffs och sånt.. orkar ej gå in på detaljer, mer än att jag Gaith Sam Hassan Marielle Sara & Suzi tagga till Rålis.. badade drack lyssna på musik och njöt av kvällen så mycket som det gick.. var underbart <3

I helgen så ska min kära vän Kicki ha 20 årsfest i en lokal i Norrgården, Solna folket ska komma på fredag hit, så får se hur de blir :) men ska absolut dyka upp och ge henne en fet kram och en kyss ;) grr!






Nej nu kurrar magen för fullt, mamma gör god tacos där nere.. mums! hörs alla godingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0