header? någon? ...


Hej alla underbara.. satt och funderade, dags för en ny header kanske (?) någon som e bra me header's? skulle uppskattas grooovt.. annars är det bra me mig! livet leeker... jag och mami ska flytta nu har vi bestämt oss, bort från Vallentuna... äckliiga förorten där det är varje helg bråk blod och oroad.. jag kan inte känna mig säker längre när jag går ut här... jag mår dåligt.

Jag och mamma ska på lägenhetsvisning nästan varje dag nu! ... och ikväll blir de Heat på grönan, sen torsdag blir det Göteborg till liseberg... sen gaypride me mina finaste på söndag! längtar =)

Italien snart? .. muurmur, saknar dig och din maat haha =) ti amoooooooo.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0