:) Underbara läsare!

Hej alla sötnosar! vad ska ni göra ikväll då? :)
Jag ska strax ta en dusch, fixa mig lite.. och sedan bege mig hem till Sarah älskling i åby, där vi ska dricka lite vin och mysa ihop, för att sedan dra en skön och härjig utgång =)


Några undrar vad som händer om 47 dagar... hihi :) Något väldigt spännande faktiskt :) Jag blir 20 år! wiho.. man längtar något fruktansvärt! vilken frihet, men ändå vart tog åren vägen :/ ? läskigt!

Ser att jag fått många nya läsare, mycket kul och jätte positiva kommentarer , tack verkligen!
Nu ska jag fixa mig och göra allt klart innan jag ska gå sista rundan me min vovve :)

Vi kör en liten frågestund tills imorgon då...
fråga vad ni vill om mig, vad som helst som ni undrar :) Jag svarar.
Var ej blyga, våga våga jag älskar sånt :)

Puss & Kram / Caszandra



Kommentarer
Postat av: nawis^^

sv: tackar!

görs imorgon då??

2010-01-16 @ 21:36:52
URL: http://nawis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0