Sammanfattning!

Hej alla, godmorgon?
Nej inte direkt va haha, skoja bara lite :)
Igår iallafall, vi var inne på Chaplin's ganska många , ytterst kul faktiskt.. riktigt nice, sen drog vi vidare.. vidare och vidare.. tills klockan blev alltförmkt.. men då vare bara hemmåt!.. Jag e galet trött iaf, det är något som e säkert så tänkte ta en dusch nu, och borsta gaddarna, krypa ner i sängen SJÄLV :'( .. min bebis sover borta ikväll, känns så tomt utan henne helt sjukt , min älsklingspälskling!!!! ... ska upp tidigt imorgon, jobba från 9 - 17 sen ska jag möta min vän Marina som tar hand om min bebis, sen hemmåt... sen så är tanken att vi ska fira Sabina som blir 20 idag i stan, men får se hur jag gör.. mkt saker som ej e klara och sen flyttar jag på lördag vill gärna vara pigg då... men annars är allt bra me mig :) behöver mkt sömn bara så jag orkar busa och leka me mina busisar på förskolan imorgon =)
saknat dem så.. äntligen får jag träffa dem imorgon :D wiho!! :D


Nej nu ska jag duscha och mysa i sängen sen, PUSS!


Kommentarer
Postat av: Alexx

schyst bild, och micke och björta i bakgrunden också:P haha.

2010-01-27 @ 16:34:25
URL: http://newbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0