JOVISST!

Tjoholahoppaaaalopp alla glaada!

Jag är otroligt glad just nu haha, för det är helg imorgon ska bli skit skönt assuuu =] längtar längtar! idag har jag bara slappat tagit de lugnt, blev bra drag igår så va roligt bakis imorse, klunka en tillbringare me saft haha.. helt jävla förstörd men FYFAN VA KUL VI HADE!! =)=).. vi tog killarnas nummer, dem ska komma på min lokalfest ;) Mjaou! parteeyyyy ...

Idag är min kusin Jesper från dalarna på besök igen, ytterst kul =) han ska nog sova över här, yepps... jag längtar som fan till nästa onsdag ska tatuera mig kommer bli så sjukt snyggt... och pierca bröstet mjaou =)
Nej nu ska jag ner och hjälpa mami me maten, sen ska vi äta alla sjukt hungrig assuu =)

Jag & Marre i studion igår ;)




PEACE BITCHES ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0