UTGÅNG!!!!

Hej alla underbara! åt precis middag me min bästa mami, nu väntar en härlig dusch och sen ska jag möta upp mina brudar och åka in mot stan.. blir en galen utekväll på chaplin's med mina bästa! ska du dit? HOLA AT ME ;)

Vi möter ju sjävklart upp grabbarna där inne, blandannat min bästa Abbe och Libo osv.. =) kommer bli en riktigt rolig utekväll, vad ska ni göra ikväll? ska ni dricka? hemmakväll?


Jag & min älskade vän Andréas på kräftskiva i somras :)

vet att vi ej ses så ofta längre, men du ska veta att jag tänker på dig... du och jag har minnen som aldrig kommer försvinna, går ej övervinna alla dessa underbara år ihop me dig vännen.. I LOVE YOU.
Miss you baby.



Jag skålar iaf till er nu, SKÅL! :) nu kör vii ... PUSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0