SOLEN!!

Hellu sunshine !

Igår hade vi sjukt roligt :) vi började 10 pers hemma hos Marina och förkröka ... spela spel osv osv :)
sen runt 12 åkte vi ner till krogen, då vi träffa alla :) var skit kul att träffa mina babes igen!
vi dansa och dansa hela kvällen/natten... sen hände de lite greejer dära ;) mer säger jag inte men DAMN! haha... varför just mig? haha.. herregud! ... aja , vi skulle sen på efterfest me Eddie Kippe Danne Fredde Jocke och några till men vi pallade inte så vi drog hem, då gjorde jag en sallad och åt innan jag sov! ...
lyckad lördag, tack alla :):)


Idag kommer mina bröder på besök och **** .... så ska vi äta middag tillsammans, mami gör sina riktiga italienska pizzor själv :) bästa som finns!!! LOVE IT! ... sen får vi se vad som händer, imorgon är det iallafall arbetsintervjuv! :)


Hörs senare me bilder från igår, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0