Helg

Hej alla söta läsare!
Idag är jag på jobbet, som vaaanliigt haha.. 11 timmarsjobb på dagarna, men iallafall.. om en stund kommer min kära bror Rhobin och hämtar mig härifrån då vi ska till pappsen hämta min bebis ( Chila ) .. sen ska han skjutsa oss till Husby där jag ska vara tills på lördag! :) Sen blir det Vallentuna, myspys me mami och träffa alla mina underbara vänner som jag saknat GROOOVT!!!...

Igår så bokade vi kryssningen, finally.. =) 3 mars drar vi massa folk, samma dag jag fyller 20 år också! kommer bli sjuuuuuuuuuuukt, =) längtar som fan!! :D:D:D:D:D:D:D:D

Men iallafall, på lördag blir det Vallentuna och då utgåång på kära lokala me alla nära och kära! och på fredag blir det mango i stan me brudarna & grabbarna :)

Masssa pussar & kraaamar ha en bra helg :) <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0