Gårdagen


Underbar fredag me underbart folk , as usual!

Började hemma hos Chrille och dricka..
jag
Malin & Nicke gick dit och möttes av mina underbara vänner

André Danne.S Kippe Chrille Eddie :) 
Sen kom även Sarah & Cozma lite senare också ytterst mysigt!

Runt halv 12 drog vi ner till utehaket
och mötte upp alla andra underbara jävlar :)
det var riktigt bra drag igår .. alla var verkligen ute ( nästan ) :) ..
så vi drack , flippade.
Det var underbart, när det stängde så stod vi ute ett tag,  snacka me lite folk och chillade... Nadin min underbara skjutsade hem mig, tack gumms! var så jävla trött ... hade gått upp 6 på morgonen och jobbat hela dagen!! blää :p men iaf.. nu är det lördag, är jätte utvilad och ska iväg och shoppa idag me brudarna i Sollentuna.. inför min 20 årsdag på onsdag ! :)

Sen blir det nog utgång ikväll igen, :) vad händer me er annars? Puss


Kommentarer
Postat av: Alexx den första

Hahahahaa JAG VET!

Men äääsch det var roligt, i efterhand!;P

2010-02-27 @ 14:30:53
URL: http://newbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0