Galet seg.

Hemma igen efter en låååååååång arbetsdag på förskolan, heelt seg asso... fyfan säger jag bara..

Jag kom till jobbet klockan 9, träffade mina småbebisar! .. vissa skrek vissa var glada, jag var trött och seg..haah, kunde inte börja bättre ? slutade 5 drog till bussen, hoppa av i centrum drog till kondis mötte upp Nadin & hennes syrra Nicole, vi drog till solariumet, solade en halvtimme.. jag brände mina kinder :) fett sööt jag e!!!!! :D  sen drog vi hem, nu har jag ätit middag, och ska ta en lång härlig dusch, ut en promenad me min bebis och sen DÖÖÖÖ i sängen fó shó .. =)

Imorgon ska jag jobba , börjar 7.45 och slutar 3, efter det ska vi sola igen, ;)  






duuu duu duu duu duu , finns bara duuuuuu <3

Asso måste bara skriva av mig, asso du är ett cp haha... men du har fått mig att sakna dig, hela fucking tiden din fucking åsna... jag hatar att sakna dig, jag hatar att inte veta vart jag har dig.. jag hatar att du säger att du tycker om mig, att du saknar mig .. att det bara är jag för dig, jag hatar att duuu existerar! jag haatar att jag vill ha dig hos mig 24/7 .. jag hatar att du fått mig att ha oroliga känslor i magen, pirr i magen.. jag hatar att jag ÄLSKAR ATT TYCKA OM DIG! ...
miss u baby boo du vet vem du är, jag saknar dig groooovt <3


Peeace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0