Dagens.

Tänkte slänga in en dagens när jag ändå sitter här :)


Humör: Trött & seg
Frisyr:  uppsatt slarvigt ( just nu )
Klädsel: långkalsoner ( ett måste, jobbar på dagis! ) och mjukis!
Planer: Att dra utomlands bara :)
Roligaste: Inte att jobba, men att få pengarna hähä!
Kärlek: till min älskling :)
Låt: Bob Marley - Turn your lights down low

Italien 2009.  Jag & Brurshan

  

Min mormor hade skickat kort från Italien för någon dag sen,
och visaat att de kommit snö
jag trodde jag skulle få ryck,vadå SNÖ ? nu får det räcka...
jag älskar mitt Italien mitt varma land
jävla skit snö som ska komma och förstöra,
men min mormor tyckte det var ballt :) haha

Min bror & mormor i somras :)






Peeeaace bitches ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0