Valborg

Booring, sitter och har skiit tråkigt... hade så tråkigt idag innan jag skulle iväg, så jag möblerade om i mitt kära rum, haha det får vara så för en stund iaf ... skulle egentligen dragit till stan idag med Nadin, men jobb dök upp för henne så det får bli imorgon istället ? ... aja, på fredag är det iallafall valborg, och det är mysigt tycker jag! .. vi har alltid iaallfall nästan varje år, samlats det gäng vi alltid varit från barndomen och vi har dragit på dagen om solen skiiner till basketplanen vid norrgården, spelat basket.. lyssnat på musik druckit och umgåtts! .. sedan har man dragit vidare på kvällen =) mysigt som fan! .. kan inte bli bättre, om man är med dem bästaste såklart!

Denna valborg vet jag dock inte riktigt vad som händer, min ena kompis ska ha fest.. men vet ej hur de blir me traditionen, eller hur vi gör? det återstår att se... vet bara att man måste gå till systemet imorgon om man vill ha dricka till valborg, det är tydligen stängt på fredag ? eller har jag fel.. fick höra det iallafall...


Köpte en ny cam i förrgår, men asso jag fattar nada me den .. går inte ta bilder, går bara använda på msn.. :S fattar som sagt NADA! så om du vet, please help ... vill jätte gärna ha hjälp! :)


Ajuuuste, hahaha när jag var i Solna förra veckan hos min bebis .. såå åt vi ute en dag, pizza .. som jag inte hade ätit på månader asso .. ahaha , såå aah shiiiiiit billigt var det och SVIN gott! .. men fuck va stora pizzorna var haha



Vart fan är tallrikarna?


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0