Happy chick'

Nu börjar det bli lite kyligt faktiskt, åt nyss en god middag! :)
vet inte vad jag ska göra ikväll, bliir väl ut en sväng och träffa någon snacka lite skit :)
längtar galet till fredag.. då ska jag äta SUSHI! , bästa .. längtar e så fruktansvärt sugen haha!
hör sushi överallt nu bara för jag är sugen på det, skit jobbigt haha....
men iallafall idag har jag varit ute hela dagen tills nu, legat myst på filtar kuddar.. lyssnat på musik, snackat skit me bruden och bara haft de nice... igår hände en otrevlig sak me min vän, men vi ska fixa det tillsammans.. tillsammans klarar vi allt, right chicks ;) <3

Im happy, det är det bästa... nu e jag lycklig igen, och ingen ska ta det ifrån mig! =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0