...ye

Ill try to move on with my life! .. jag försöker, det är inte det lättaste men jag måste! jag kommer få mycket jobb nu, måste tyvärr kanske sälja min belovde doggy! :'( hur ska jag klara mig (?) det är bättre att du bor bra, än att du bor hos mig när jag kommer vara så upptagen me allt hela tiden, jobb hit och dit... kommer alltid älska dig, du betyder allt för mig.. du är min ängel, mitt busfrö! en del av mitt hjärta försvinner för gott! ... Chila <3.

Jag sitter och funderar på hur lyckligt lottad jag är, jag har världens finaste vänner.. världens finaste familj, har en mami som gör allt för mig, min bästa vän genom vått och torrt ! kärleken är som den är, och det är jobbigt.. men jag försöker kämpa , verkligen! vill lösa allt... vill leva mitt liv bra, vill hitta en lösning! baby någon dag, vi hittar den du & jag... i promise!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0