Torsdagskväll!

Sitter här och myser med mig själv, lite tråkigt iof men men :) ... imorgon är det fredag så jävla underbart! Vi skulle till Mango me alla brudsen men jag tror jag & Sara skipper det .. för massa saker som hänt med henne, så vi drar någonannanstans... möter troligtvis upp Yassine Nikola och dem :) vi får se helt enkelt! ... vi har alltid för oss massa saker jämt på nätterna och helgerna.. vi kan vara i sthlm, men en halvtimme senare är vi på fetaste clubben i Uppsala? haha! :) vi två har äventyrer! ♥ 

Lördag; Det kommer bli en sagorik kväll, kommer blii skiit kul ... mer säger jag inte nu, ni får helt enkelt vänta! ;)  ♥


Gårdagen; Vi drog ju som sagt ut jag & Sara, mötte upp Marielle utanför våning.. där vi möttes av många bekanta ansikten som vanligt haha! vi drog in, träffa massa.. kram hit puss dit hej hit lalala ah ni vet! ;) .. vi tog de lugnt, senare drog vi hem till en på fest... mer om den kvällen vill jag inte ha sagt! ... det som hände, stannar där... men men mysig kväll om man bortser från omständigheterna.

Strax ska jag ta en mysig & härlig dusch ... ååh smörja in mig och så :) ♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: - H *

- gött ju!

2009-09-10 @ 23:51:24
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0