tisdagskväll

Hej alla underbara! vet att ni saknat mig ..
men jag har inte haft tid idag att blogga ;) tyvärr!
men här kommer ett efterlängtat inlägg!

Idag har jag Sara Nadin & Marielle varit i väsby ätit och glidit runt...
vi såg vilundabadet där :O OUFF! dit ska vi imorgon och bada..
upp klockan 8 imorgonbitti , så läggdags tidigt ikväll,
Marielle sover här också :) mysigt!
vi har ätit middag tillsammans ikväll.. och kollat på idol,
nu sitter vi på varsin data och bloggar ! :)
haha! vad har ni gjort idag?

Imorgon blir det äventyrsbad, jag Marielle & Nadin ...
sen så ska jag och mami åka och handla färg
så vi ska måla om min brors gamla rum som nu är mitt vardagsrum, 
sen ska jag eventuellt på bio :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0