söndag!

Godmorgon! Hoppas ni mår bra, för det gör jag!, jag och syrran vakna idag.. vi gick och lade oss igår när vi hade kollat på 2 filmer, så tog vi en dusch och sen kröp ned i sängen tillsammans.. bästa me nytt lakan, nya örngott och allt är nytt i sängen! bara låg och mös.. sen somna vi.. vaknade imorse och låg och drog oss en bra stund, sen tog jag min bebis på långpromenad! och sen åt vi frukost...nu ska vi åka och skjussa min syster hem!, sen ska mina bröder och deras respektive komma på middag! ... sen blir det läggdags tidigt ikväll, ska köra 7.30 imorgonbitti! .. puss så länge.


Kommentarer
Postat av: maria nilsson

Vi hade skit kul! Fan att jag var tvungen att dra BAJS BÖG!

2009-09-20 @ 21:31:56
URL: http://onlymariya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0