Skit comviq

Nu funkar min mobil som den ska, men dock inte mitt vanliga nummer! det får jag imorgon i think... men cp comviq alltid så mycket problem med er, ät skit eller något! usch ...

Ikväll skulle jag och Nadin ha solat, men får bli imorgon på dagen 40 minuter! , sen chilla ...ikväll ska jag väl bara ta det lugnt, ska träffa Stefan en stund sen också, snacka lite skit.. och se hur han mår sen helgen haha! =)

Vad ska ni göra ikväll? tycker ni jag ska göra en tävling? =) kommentera..puss så länge.



Säger som Robin Hemland, '' snart är det fredag '' ...partyparty!

Kommentarer
Postat av: maria nilsson

du kan ju ta och spara mitt nr 0737511313 comviq ofc!



PS; FUCK ALLA SOM LÄSER CAZZIS BLOGG SOM TAR OCH BUS RINGER SKA FAN NITA ER :D

2009-09-08 @ 21:26:19
URL: http://onlymariya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0