Mjaou!

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Glad & förväntansfull
Favoritgodis: Lakrits
Är det nåt du absolut inte äter: Makrill * iiuuh *
Kläder just nu: Mjukis & Linne
Musik just nu: El Médico - Chupa Chupa
Vinterplaner: Thailand & lite annat.
Saft eller alkohol: Alkohol !  , hatar saft
Hur många kuddar sover du med: 5 st (a) :)
Favoritväder: Soligt men lite vind.
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska :)
Sparare eller slösare: Slösare haha!
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja det gör jag.. :/
Tror du på mirakel: Ja det gör jag, beror på.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Minst 2!
Bio eller promenad: Promenad
Stjärntecken: Fisk
Rädd för insekter: Dem är äckliga.
Största svaghet: Kär, jag faller.
Det här är jag bra på: Spendera pengar
Chips, morötter eller godis: Morötter <3 :)
Pizza eller hamburgare: Hamburgare
Skriver du dagbok: Nej, men min blogg :)
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig: Har redan, men fler!
Stökigt eller välstädat: Haha inga kommentarer (a)
Är du rädd för blod: Nej, eller nja!
Saltar du på maten: Händer sällan.
Gillar du att sjunga: Älskar att sjunga
Anser du att du är stark:  Självklart!
Brukar du sola:  Utomlands!
Vad gör du om du får hicka: Försöker få bort den?
Kaffe, te eller inget: Kaffe * yummi *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0