Min helg!

Sammanfattning av min helg!

Fredags ; Jag var på fest hos Alex & Mickis, han hade vunnit en halvmiljon på spelautomaten på internet :O så vi drog dit skit mkt folk, jag Marielle sen min bror & hans kompisar .. vi drack snacka skit om allt, lyssna på musik osv... sen fick vi för oss att dra mot våning, så vi drog dit alla, drack ännu mer... fyfan!... ramla lite här & där haha..sen från ingenstans så drog vi till tre kronor, där jag somnade på bordet? nej haha... tappade min kära mobil också, men var för borta för att förstå.. dagen efter hade vakten hittat den MITT på torget så fick tillbaka den som tur var :) .. tack så mycket Patrik!  Sen drog vi hem, minns ej hur vi kom hem men hem kom jag iallafall haha!!


Lördags ;
Vaknade var fortfarande full, mådde inte bäst direkt... gick ner försökte få i mig lite frukost .. sen mådde jag inte så bra, gick och vila några timmar.. sen var jag så sjuukt sliten från fredags! vi drog ut på altanen snacka skit hela kvällen, sen kom Abbe förbi mig.. så vi tagga ned till Haben , dem drack öl men jag var inte så sugen haha! kände att jag hade gjort mitt dagen innan, fyfan säger jag bara! men kul var det ! :) tack alla, vi chillade hos honom ett tag, garvade åt ALLT! fyfan ... sen drog vi mot centrum.. våning men abbe kom ej in, inte på tre kronor heller!.. så det slutade med att jag & Marielle tagga hem till mig och kolla saw på 5an!, sen somna vi... ddaaahh knas helg, men så jävla värdefull! =) gryymt! idag har jag städat osv... ska fortsätta snart, kände att jag behövde skriva av mig haha!

Hur har eran helg sett ut? likadan som min? eller lugn? Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0