KAOS! skit

Blir galen , riktigt jävla galen!... i fredags så sumpa ja min lur, och då spärrade mamma abonnemanget fort.. men sen så hittades den av en vakt mitt på torget, så jag fick den dagen efter men kan fortfarande inte använda det numret förrens ett nytt simkort kommit nu i veckan! så jag använder mitt gamla kontantkort, men vad tror ni händer.. jo igår runt 10 på kvällen, så går vissa av mina sms bara iväg, men jag kan inte få sms själv.. ser dem inte, så ja testa ringa från mammas lur till min då de funka, men inte när hon skicka då såg jag ej smset! assoo.. får toookryck på sånt här!.. längtar nu tills i veckan när mitt vanliga nummer kommer.. ni som försöker få tag i mig, ring mig! smsa inte ! för jag ser det iallafall inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0